Bariery rozwoju przedsiebiorstw czyli co najbardziej hamuje wzrost polskich firm

Zobacz

Wraz ze koleją trybu życia, wszechogarniającym nas pośpiechem, niejednokrotnie bywa tak, że nieprzemyślane zakupy pierwszej potrzeby postępujemy w lokalnych sklepach czy dyskontach, i po dłuższe raz w tygodniu czy raz na dwa tygodnie idziemy do ważnych sklepów, w jakich możemy uzyskać dosłownie wszystko. Rozpocząwszy od żywności (pieczywo, nabiał, wędliny, mrożonki, produkty suche czyli w puszkach), poprzez kosmetyki (dla nas, dzieci), środki czyste i higien, aż do napojów (wody, soki, słodkie napoje gazowane), alkoholu czy słodyczy.

Oczywiście kupić tu dodatkowo możemy „świeże” warzywa, zyski i mięso. Ale czy aby na pewno świeże? Tej gwarancji nie mieć nie będziemy kupując mięso w hipermarkecie. Upiększone, nasmarowane różnej maści preparatami mięso błyszczy się i niemalże wdzięczy do nas, zmuszając do zakupu. I jeżeli market dołączy do tego strasznie korzystną cenę mięso wychodzi z półek i tylko nieliczni zastanowią się i … wyjdą do hurtowni mięsa. Tak można zdecydować się na taki dostań w markecie, przecież to ważna okazja, piękna sztuka mięsa w wyjątkowej cenie. Przychodzimy do domu, a tam mięsko już tak apetycznie i pięknie nie wygląda, czasami nawet nie pachnie.

Przewaga hurtowni mięsa nad mięsem przydatnym w sklepach czy dyskontach jest wyjątkowa. Przede każdym dlatego, że żadna hurtownia mięsa nie zaryzykuje sprzedaży nieświeżego towaru, przez który potrafi wydać dobrą opinię, użytkowników i dochód. Kolejna sprawa, hurtownia kupując mięso wykorzystuje go zawsze tyle, ile jest wstanie sprzedać rzeczywiście. A że obok sprzedaży hurtowej otworzy punkt sprzedaży detalicznej zbyt jest zapewniony. I nawet większe niż w hipermarketach ceny nie są w mieszkanie zniechęcić klientów do kupienia mięsa w hurtowniach. Płacimy, bowiem, za świeże, pełnowartościowe mięso, które spośród pewnością korzystnie wpłynie na własne zdrowie.

Biorąc pod opiekę powyższe niekwestionowanym rodzi się zwycięstwo hurtowni mięsa nad braniem go w pełnych sieciach handlowych. Jakość, gwarancja kreatywności i zalet odżywcze to role, które ujawniają się nie mieć wartości wyrażonej w walucie.